Bebeğim 2.5 aylık. Konjonktivit geçirdi göz damlası kullandık o günden beri gözlerini ikisini birden kırpma huyu başladı. Şimdi iyileşti gözleri ama yine de yaklaşınca, konuşmaya başlayınca ona doğru hep bir gözlerini kırpıyor ilk seferde. Böyle bir şey yaşayan var mı?