Eğer şartları tamamlıyor iseniz alabilirsiniz e devletten dökümünüze bakın son 3 yıl içerisinde 600 iş günü sigortalı çalışmış olmanız öncelik şart ve aynı iş yerinde 120 gün sigortalı çalışmışlığınız olmalı. Ben almıştım ilaç gibi geliyor resmen ve şuan işsizlik maaşıda arttı 1020 sanırım. Pttye yatıyor her ay iş vereniniz çıkışınızı yaptığı zaman e devletten başvuruda bulunabilirsiniz işkura gitmenize gerek kalmadan..