Merabalar öncelikle şöyle bi şey sorucam size eğer cevaplarsanız çok sevinirim çünkü bebeğim çok acı çekiyor kızım kakasını çok minik minik yapıyo şöyle söylim doğalı 25 gün oluyo 25 günde 400 bez kullanmışız pişigi vardı gerçi biraz hiç bekletmedim çok az yapsa da hemen aldın ve kakasını yaparken aşırı derecede zorlanıyor kasılıyo, ağlama krizlerine giriyo kucağıma alıp hemen sakinleştirmeden mosmor oluyo resmen. Böyle bi şey yaşayan var mı ne önerirsiniz ? Pişiği de var kullanmadığım krem kalmadı acaba süte alerjisi mi var kakasını yaparken de o yüzden mi bu kadar zorlanıyo olabilir?