Leyla0613 3 aylık bebeğim 2 gündür balgamlı kusuyor ateş halsizlik yok ama tıkanıyor. Bir yandan iyi en azından çıkarıyor dıyorum ama neden var her bebekte oluyormu yoksa altta başka neden mi var tecrübeli anneler bilgi verır misiniz?
Oykuaygun Leyla0613 3.aydan beri balgamlı kusması var şuan 4 aylık biraz daha azaldı ama doktorumuz normal dedi
Oykuaygun Leyla0613 arada olur öyle bir sorun oluşturmaz dedi pek de bişey söylemedi açıkçası önemli bir şeyi detaylı anlatır. O yüzden içim rahat