MuBaBu15 Kizlar 5 günlük bebeğim çok az emiyor ama sütüm masallah çok bende sagip dolaba koyuyorum gece biberonla vermek istiyorum nasıl isitmaliyim birde nekadar normal dolapta durması gerekiyor
balyanakannesi2 MuBaBu15 gece ve gündüz sütü olarak ayırın. Ben vermeden önce çıkarıp benmari usülü ısıtıp öyle veriyordum buzluktan. Dolapta hiç tutmadım güvenemedim.
Kbraa09 MuBaBu15 sıcak suya koyma ılık suya koy vermeden bir kaç saat önce çıkar. Sıcak suya koyarsan şoklama olur sütün tehlikeye girer
Zeynep48 Gündüz sütünün gece verilmemesi gerektiğini biliyorum. Gece sütü daha iyi uyutuyor bebişleri