E bebekten chicco markalı ucu kalın olanlardan almıştım 6 aylıkken suan 1yasında çok memnunım iyikialmışım bebeğim çok seviyor akıtma yapmıyor ucunu ısırıp koparma dersi yok birde pipetlileri doktorlar önermiyor çok araştırıp aldım alırsanız pişman olmassınız