zhrayca2001 aşıların tarihleri için esneme payı bulunuyor, saat olarak her sağlık ocağı farklı saatte çalışıyor örneğin benim yaşadığım yerde 9-11 arası aşı zamanı. 2. Ay aşısı ateş yapmıştı huzursuzluk bi tık, 2 kere calpol vermiştim ağrısından dolayı, 4. Ay aşıları huzursuzluk yapmadı çok fazla ateşi de 37.5a kadar çıktı zaman zaman bölgesel 38 i görmüştü. Aşılar biraz bünyesel yan etki yapıyor, ama ateşlenme durumuna göre sabah erkenden aşınızı yaptırırsanız akşam çok geç olmadan ateşleneceği için eğer ateşlenirse siz daha rahat kontrol ederseniz diye düşünüyorum