Baby01 benim bebeğimde 4. Ay 10 günlük aynı anlattığın gibi.. Büyüme atağı mıdır nedir bi geçsede kurtulsak, dişlerde zorluyo tabi bence sizinde diş olabilir kaşınıyodur acıyodur belki bizimkindede beyazlık kabartı yok ama aşırı ağzı akıyo ve eli hep ağzında o yüzden çok zoru var