Kizlar bebeklerde sac kesimi hakkinda ne düşünüyosunuz benim oglumun cok saci vardi valla benim sacimda bile coktuu ve uzundu 4 bucuk aylik oglum saclari cok dokulmeye basladi arka kelesti baya vee bebegimin sacini 3e vurdum keske yapmasamiydim ama oglum cok rahatladi