Metehanayse fazla geleni çıkartır zaten normalde . Anne sütünün de zararı olmaz . Benim o zamanlar 60 civarı gelirdi ağlardı açım diye sonradan uğraşa uğrasa arttırdim. Hem reflusu vardı hem kolikti bı de. Sonra bıberonu reddedince sagmayi bıraktım ama son sagdigimda 450 CC çıkıyordu. Sonra Sadece memeye döndük ve memeyi bosaltana kadar da emiyordu. Şu an 16 aylık oldukça iri ve uzun bir bebek.