Arkadaşlar merhaba. Bugün sağlık ocağında oğlumun 6 ay aşılarını yaptırdım. Hemşire göz muayenesi yaptırın muhakka dedi. Ama bizim doktorumuz atlamaz genelde böyle şeyleri çok dikkatlidir. O söylemedi bize ama yaptıran varmi kaçıncı ayda yaptırmak lazım acaba? G ec kalmamisimdir umarim