Drykrm Size şöyle söyleyeyim. Yeşilçay, kahve, kola, çikolata, çay bunların hepsi kafein içeren şeyler. İçlerinden seçip kafein oranına göre içebilirsiniz. Sonuçta kaç sene emzireceğimiz belli değil. Bu kadar kısıtlamak yanlış. Yani bence. Ben kahve çikolata vs çok tükettiğim için genelde rezene içiyorum.