ilkgozagrimmmm gündüz 2 uyku yapıyoruz. Gece ilk uykuda 2 saat uyuyor sonra saat başı kalkıp emip yatıyor. 10 aylık yürüdük Şuan evin içinde koşuyoruz ve her yere kafa göz dalıyoruz. Anne mama dede baba met ( Mert ve Mete abisi) onlara sesleniyor. Gel ver al diyor. Bir haftadır telefonu alıp kulağında alo yapıyor. Yemesi yok gibi. Herşeyin tadına bakıyor ama doyacak kadar yemiyor. Bende zorlamıyorum. Mama yiyorduk onuda bıraktı. Pisi pisi, hav hav, banyodan çıkmıyoruz. Bütün çekmeceleri boşaltıyoruz. Böyle etrafı süzüp ona göre karar verip hücuma kalkıyor. Ve aşırı hareketli ve eli çok hızlı. Asla yetişemiyorum. Dışarı çıkınca eve gitmiyor, evden dışarı çıkmak istemiyor. 1 yaş 5 günlük ama baya gümbür gümbür geldi. Birde trip atıyoruz.