Merhabalar
Bebeğim 6 aylık yeni ek gıdalara başladık. 2 3 haftadır tadımlara başlamıştık, 2 gündür de sebze çorbası veriyordum ana öğün olarak ara öğün olarakta evde mayaladığımız yoğurdun içine meyve karıştırarak yediriyodum. İki gündür maalesef kaka yapmıyor, bugün de ayıptır söylemesi küçük bilye tanesi kadar kaka yapmış. nasıl düzelebilir bu durum başına gelen var mı yardımlarınızı rica ediyorum acaba çok mu yüklendim yedirme konusunda??