Minikprenses_1 Merhabalar kızlar daha önce coronavirus geçirip sonrasında solunum yetmezliği yaşayan varmı aldığım nefes yetmiyor yani çekerken daraliyorum gibi değişik birşey oluyor 😔
Goktugalim Minikprenses_1 merhaba canım bende de oldu karantinam bitti sonra göğüs ağrısı nefes darlığı oldu hafif atlattığımı düşündüm ama ciğere inmiş gidip tomografi çektirmeni öneririm virüsün bıraktığı tahribat olabilir ciğerlerinde ben şuan ilaç tedavisi görüyorum. Hastalıktan sonra 1 ay 3 ay sonra bile görülebilen tahribatlar olabiliyormuş. Rabbim şifa versin inşallah 🙏
Pinkbery Minikprenses_1 ben 5 ay yasadım bu durumu. Ciğerimde zatürre vardıe.ama yeni atlattıysanız ilk zamanlar cok normal.bi Dr gorunmenizi oneririm.gecmis olsun.
Minikprenses_1 Cheddar Hayır test vermedim belirtiler olduğunu söyledim aşırı ağır atlatmadim ilk başlarında olunca evde karantina uygulayın demişlerdi oylelikle geçirdim. Ama eklem ağrısı baş ağrısı koku tat kaybı yaşadım öksürük solunumda sıkıntı olmamıştı o zaman
Minikprenses_1 Pinkbery benimkine daha uzun zaman oldu gideceğim inşallah en yakın 20sine randevu alabildim