Deterjanhanim Cutes rahmin kendini toparlaması bile 2 yıl sürüyor. En az 2 sene diyorlar ssvd için ama ne kadar geç o kadar az risk. İyi bir doktor bulup konuşun bence. Ben olsam bu kadar kısa sürede bu riski almazdım. 2 sene sonrasında bile riskleri çok olan bir yontem cunku
Mom9870 Cutes Benim 3 sene geçti kısmet olursa seneye çocuk düşünüyoruz ve bende denemek istiyorum. Ama sezaryen sonrası normal doğum için iyi bir doktor bulmak lazım. Her doktor riske atmıyor. Ablamın 2 sene geçmesine rağmen doktoru yapmadı mesela. Sizin için erken gibi. Araştırmak lazım yine de. Şimdiden hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza.
MavininTonu Sanmıyorum normal doğum kabul edecek doktor olduğunu. Sağlıklı alın yavrunuzu kucağınıza 🙏🏽 Bir buçuk sene oldu doğum yapalı ikinci çocuk düşünüyoruz, hamileliğin nasıl geçiyor ağrı sızı vs?
Cutes MavininTonu ben de sezaryen düşünüyorum zaten baştan beri. İyi çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. İlk hamileliğimde daha çok sıkıntı yaşamıştım kanamalı geçmişti. Birkaç kez dikiş yerimde sızlamalar oldu doktor normal dedi 🤷🏻♀️
Huelya Cutes kızım şuanda 22 aylık ve ben 10 gün sonra doğuracağım yine sezeryanla doktoruma normal yapma ihtimalimi sordum sancılarda sıkıntı yaşama ihtimalim olduğu Allah korusun ama rahminin dahi alınma olasılığı olduğunu be kendisinin bunu önermediğini söyledi yakın olduğu için ama siz yine kesinlikle uzmanına danışın ben doktoruma güveniyorum o yüzden sezeryan olacağım gene
MavininTonu Cutes Ozaman pompake diyorsun 😂😂😂 hahahahahahah bakalımm Sevindim canım az kalmış zaten sağlıklı gelsin kuzu
AgentMom Cutes bende ssvd yaptım ama araları 6 yıldı. Arkadaşım bebekleri arası 13 ay. Doktorun zaten her muayene de sezeryan dikişlerini incelip incelmediğini kontrol ediyor. Bir sıkıntı yoksa yapıyor doktorlar. Sancı zamanı da sürekli kontrol altında tutuyorlar. Olmaz diye bir şey yok. Sezeryan ne kadar riskli ise normal doğum o kadar riskli.
MavininTonu Cutes Ben kol altı implant ile korunuyorum o yüzden düzensiz adetim. Doğum yaptıktan sonra hemen düzene girmişti bebem 6 aylıkken implatı taktırdım. Az daha cesaret gelince çıkartacağım çıkartıktan en geç bir ay sonrasında adet başlıyor dedi doktor. Bakalım hayırlısı 🙈
AgentMom Alpbeybi Esra Çebi. Medikal park taydı Şuan özel muayene açtı. Çok ilgili sevecen. Onun dışında Ayşegül Sofuoğlu, şule selman var. Onlarda doktorum tatildeyken gittim çok ilgililer.
Asel0309m Cutes ben almanyadayım burda bir sorun yoksa eğer ve 18 ay geçtiyse normal deneniyor, hamilelik süreside içinde 18 ay yani, ama Türkiye’de nasıl bilemiyorum
Defneninannesi1108 Asel0309m Konu ile alakasız ama Almanyada hamileler ve emziren anneler covid asisi oluyormu?