Selma_33 Günaydın, benim oğlum da hipospadiaslı doğdu. Ve 6 aylıkken ameliyatını oldu çok şükür şu an hiçbir sıkıntısı yok ameliyat 6-18 aylık arası yapılırsa hem bebek için hem aile için çok daha rahat geçiyormuş. İyileşme şansı çok daha yüksekmiş. Bilginiz olsun ve ne kadar erken o kadar iyi kanısındayım ben çok geçmiş olsun umarım en hafifidir hiposun.