Merhabalar! Arkadaşlar ben kızıma tek başıma bakıyorum. Şimdiye kadar bir saat birine bırakıp da bir yere gitmişliğim malesef olamadı. Yani kendi hayatım sıfırlandı. Sorun şu ki artık babaannesine birkaç saat bırakmak istediğimde veya babaannesinin bizim evde bakmasını istediğimde asla durmuyor. Kreşi de denedim, alıştıramadım. Bensiz asla durmak istemiyor , ağlıyor. Kuaföre gitmek istiyorum 4-5 saat sürecek bir işlem. Önerileriniz, tavsiyeleriniz varsa tecrübeli annelerden alabilir miyim?