Kizlar bebegim dogdugundan beri besiginde uyutuyorum hic yanimda uyuttmadim ve emziremedim de suan 14 aylik ve son 4 gundur uyuyor besigine birakiyorm aradan 2 3 saat geciyor uyanip ayaga kalkarak avazi cikana kadar agliyor yerine geri uzandirsam dahada kiyamet kopariyor ya kucagimda susuyor yada en son yanimda yatirsam sakinlesp uyuyor ayagmda sallasam bile geri uykuya dalmiyor yanimds uyusada ben o yataktan kalkarsam onada basliyor aglamaya sizce neden boyle bir durum olmustur atak mi baska bisey mi basina gelen varmi acaba yardm edin lutfen boyle alismasink istemiyorm ve cok zorluyor her gce beni bu durum