Deladeg Kilosu normaldi 6. Ay kontrolümüzde 7,600 dü şuan nekadar bilmiyorum bu hafta tekrar kontrolümüz var bir de alerjimiz var bizim geçti sayılır çok şükür de doktor emzirebildiğin kadar emzir günde de 3 kere mama ver demişti ama ben ek gıda da verdiğim için 1 yada 2 kere mama veriyorum sütümün durumuna göre. Bazen gece uykuda bile boş göğsümü çeke çeke yara yapıyor ya 🤦🏻♀️Sebepsiz kıpırdanmalar bağırarak gözler kapalı bağırmalar şuanda bile kıpır kıpır uyanacak bağıracak diye çok korkuyorum 😄