Duygu2929 Bebeginde kalca cıkıklıgı yada gelişim geriligi olan varmı pavlik bandaj takan varmı biz 6 aydır takıyoruz aynı durumu yaşayan varsa yada bilgisi olan varsa yazabilirmi süreci