Poncikannesi606 245 aah ah. Ne telaş yapmıştık ne doktor doktor gezmiştik. 10 güne kadar yapmaması o kadar normal ki. Bzim 2. Ayda yapmayı bıraktı.10 günde 7 günde yapıyordu. Ek gıdayla beraber kaka yapmaya başladı. Endişe etmeyin. Keyfi yerinde ise sıkıntı yok
Neslihan-28 245 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin rahat yapar kakasını gazı da çıkar kakayla beraber doktor tavsiyesidir 😍
Annecibebekler2 Sancı çekmiyorsa, bırakın yapmasın. Artık büyümüş, 4-5 günde bir de yapabilir haftada bir de
Kustuyu95 245 annesi iyice gözlemlemen lazım ac kaliyo olabilir gaz sancısı başlamış olabilir agzini filan iyice kontrol et pamukcuk veya başka bisey olabilir altında yatan mutlaka bi sebeb vardir bazen minik bi kiyafet etiketi bile rahatsiz edebilir bebekleri
Mausyasoo 2 buçuk aylık bebeğim 15 gün tapmadı lagma yaptılar şimdi 3 gün oldu gene yapmıyor anne sütü ile beslenen çocuklarda olurmuş