Eşim ve benim de ortak kararımız tek çocuk, kızım doğduğundan beri bizi fazlasıyla yordu böyle olmasaydı 2. Planımız vardı elbette ama artık yorulduk ikimizde kaldıramayız 2. Çocuk, hani 10 yıl ara vereyim dinleneyim gibi durum da yok yaşım geçiyor zaten, rabbim kızımıza sağlık versin güzel güzel büyütelim istiyorum