OzlemEngin Merhaba, bebeğim 4 aylık önceki aylarda yoktu. Son zamanlarda gece uykusundan çığlık atarak uyanıyor sebebi ne olabilir acaba ? 😞
Poncikannesi606 OzlemEngin hello 4. Ay atağı. En fenalardan birisi. Genellikle meme reddi de bu ayda görülüp biz anneleri cinnete doğru postalar. Allahım kolay atlamayı nasip etsin 🥲🥲
Poncikannesi606 OzlemEngin sen birde 10. Ay atağını gör. Tam bitti oh diyosn 1 yaş sendromu falan 🥲🥲 sonra 2 yaş sendromu var. Şuan 1 yaşın içindeyiz 4. Ay halt etmiş
Poncikannesi606 OzlemEngin valla 2 yaşı bekliyorum. 2 yaş sendromunuda atlattıkmı düzelir gibime geliyo 😁😁
ZeynebimHavvanurum52 Poncikannesi606 malesef canım 3 yaş sendromu da varmış 🙄 benim kızım 2 yaş bitecek diye düşünürken🤣 3 yaşta varmış 😬
Hly92 OzlemEngin Ve hoşgelmiş 4.ay atağı ☺️ Benim oğlum da 4 ay 16 günlük ve ağlayarak uyuma meme reddi ağlayarak uyanma yani atağı sonuna kadar yaşıyoruz şuan da ama bu da bir süreç deyip avutuyorum kendimi 😅😅 Atağın bir bitiyor biri başlıyor 😅😅 Ama bu ayın atağı bir başka 😅😅
Merve_Kurt OzlemEngin kabuslarca şu son bir haftadır evde kavga kıyamet kızım öyle bir ağlıyor ki duyanlar sen bu kıza ne yapıyorsun niye ağlıyor bu kadar diyorlar dövdüğümü bile düşünüyorlar ve bunun adı tam olarak 2 yaş sendromu 😭😭😭😭 uyku falan hiç söylemiyorum alt üst olduk o kadar diyorum