Merhaba kızlar. 21 buçuk aylık bir oğlum var. 2 ay öncesine kadar gece ve gündüz uykuları çok güzel ve düzenliydi. Sonra yavaş yavaş bozulmaya başladı. Şuan gündüz uykumuz tam bir savaş diyebilirim.
Oğlumu her sabah 8:30-9 arası uyandırıyorum 2-4 arası yaklaşık 45 dakikalık bir uyku uyuyor(uyumamak için devamlı ağlayıp direniyor uyuması 1-3 saat sürüyor) eğer bu şekilde gündüz uyursa akşam uyuması gece(yine ağlayarak) 12-1 i buluyor.
Son zamanlarda gündüz uyumayı reddediyor resmen savaşıyoruz 1-2 gün gündüz uykusuna yatmadı bu şekilde sabah 11 gibi kalkıyor gündüz uyumuyor akşam 9 buçuk-10 da yatıyor ağlamadan sabaha kadar kesintisiz uyuyor
Sorum şu, öğle uykusu uyumadığında uyku saatleri daha düzenli ve oğlum daha mutlu ama bir taraftanda öğle uykusu gelişimi açısından çok önemli diye düşünüyorum siz benim olsanız ne yapardınız öğle uykusunu bırakmalı mıyız?