Ciruzfe1 Merhaba kızlar. Daha önce oğlumun hiçbirsey yemediğini sadece anne sütü aldığını paylaşmıştım. Bugün tahlilleri kötü geldi yani B12,kan ve çinko yazdı doktoru. Gece beslenmesini kesmemi vs söyledi. Çok üzgünüm. Ne zormuş annelik. 😔