RasayiAA Buna benzer bir bileklik beğendim bugün kuyumcuda. Ama zinciri çok ince geldi bana kopma yaparmı diye tereddüt de kaldım. Kullanan varmı bu incelikte bileklik.
Soe RasayiAA ben atasaydan 3 lü ince bir bileklik aldım tam 4 defa koptu. En son günlük kullanıma uygun değil dediler sıyrıldılar
NorthLight RasayiAA böyle zincirler çok dayanıksız oluyor günlük kullanımlık değil özel günde takmalik
Yagmur46 RasayiAA bu tür ince bileklikler ayarı ne kadar düşük olursa o kadar dayanıklı oluyor. 14 ayar 18 ayar gibi… Bende 14 ayar tek zincir kolye var aynı bunun gibi ince yıllardır kullanıyorum. Hiç kopma filan olmadı
Senemmm11 RasayiAA bende böyle künye var 1 senedir hic çıkarmadım çok şükür bisey olmadi. Bi tık incesi vardı 3lü zincirdi o koptu hemen yaptirmadim hala
RasayiAA Senemmm11 çok hoş benim beğendiğim de buna benziyor zinciri ince gelmişti bana. Üçlü zincir daha dayanıksız demekki
Yagmur46 RasayiAA aynen, çünkü içinde altın ayarı düştüğü için daha sert,daha dayanıklı oluyor. Malum altın yumuşak bir malzeme 😇rica ederim 💕
Senemmm11 RasayiAA 3lü daha inceydi tabi ondan kaynaklı olabilir kopması bu biraz daha kalın ona göre