Misipisi35 benimki ne kadar tok olursa olsun Emiyo 😀😀😀😀 sonra da kusuyo😂 tokta olsa içer yani hatta bi ara 14 günlükken ac sandım meme verdim baya emdi hala ağlıyordu gittim mama aldım verdim onuda içti üstüne yine emdi hala ağlıyordu meğerse gazi varmış ona ağlıyormuş, sancıları olunca daha çok meme istiyorlar seninle sakınliyor çünkü sabaha kadar mememde kaldığını bilirim