Kubrakurts Hanımlar iyi geceler. Bebişi emzirirken aşırı heyecanlanıyor ve çok hava yutuyor. Doğru düzgün ememiyor ne yapmam gerek yardım edebilirmisiniz😓 Birde karnı gurulduyor gazdan mı yoksa açlıktan mı anlamıyorum. Bebeğimin doydugunu nasıl anlarım??
enfalinannesi240 Kubrakurts Her emmesinde yutkunmasını kontrol edersen ve bezindeki idrar a bakarsan anlayabilirsin doyduğunu Benin bebeğimde öyleydi şuursuz emiyordu memeyi çalacaklarmış gibi tıkanıyordu sürekli şuan yedi aylık geçti artık öğreniyor emmeyi de bir de benim çocuk doktorum a bu tıkanma olayını danıştığımda korkma bebekler boğulmaz asla onlar kendilerini kurtarırlar demişti bende panik yapmayı bıraktım sonra
Asenana Kubrakurts büyük ihtimal gazdır hava yuttuğu için, doğru emzirdiğine emin ol youtubedan video izleyebilirsin canım
Tgbkzn Günde 5-6 adet çişli bez alıyorsanız doyuyordur. Buna rağmen gurultu varsa yüksek ihtimal gazdır. İlk göğsü 10 dakika emzirdikten sonra gazını çıkarın ve diğer göğsünüzü emzirmeye devam edin
Kubrakurts Tgbkzn bir göğüsümü 10 dakika emse diğerini emmese de olur. Bu ara çok huy değiştirdi emmek istiyo ama ememiyor
Ruhi_bey Benim bebeğiminde karnı 2ay guruldayıp emerken çok heyecanlanır memeyi tutamayınca sinirden ağlar bacaklarını gererdi doktorum memenin ucu çok olmadığından tam tutamadığını söylemişti gurultu için normal bağırsakları gelişti için normal demişti