3 aylık bebeğim var. Dönem dönem kusması çoğalıyor azalıyor. Bir kere idrar tahlili vermiştik çok az enfeksiyon çıkmıştı onun üzerinden biraz Aman geçti enfeksiyon mu arttı ondan mı acaba bilmiyorum. Emdiğini çıkarıyo bebeğim neden olabilir acaba? Bebeği kusan var mı ? İk igün sonra rotavirüs aşısı için doktora götüreceğim ama şimdi aklıma takılıyor bu durum. Kusma dışında bir şikayetimizde yok