Merhaba anneler. Bebeğim 5 ay 8 gunluk ve 2 aydan beri emme konusunda sıkıntı yaşıyoruz sağıp veriyorum ve gitgide sütüm iyice azalmaya başladı 30luk bile çıkmıyor son zamanlarda ne yapmam lazım lütfen yardımcı olurmusun fikirlerinizi alabilirmiyim çok üzülüyorum 😞 Birde doktorumuz ek gıdaya geçiş yapmamızı söyledi sabahları yumurta sarısı ver dedi onu nasıl vericem damağına yapışmaz mı sizler nasıl veriyorsunuz