Merhaba hanımlar ben Almanyada doğdum büyüdüm gelin olarak Ankaraya geldim. İki senedir Ankarada yaşıyorum. Baba tarafı çoğu Almanyada Anne tarafı Türkiyede. Benim Kuzenim yani Amca oğlunun Düğünü var 10. Ayda. Bende çok gitmek istiyorum. Birtane kızımız var 6 buçuk aylik gidersem tabi kızımla gideceğim. Eşim gelemiyor çünkü 1.çalışıyor 2.vize yok. Sorun şu eşim başda olur demişdi yani izin vermişti sonra neolduysa karar değişdirdi gitmemi istemiyor. Bizimle vakit geçirmek istiyor. Gecen hafta Annem gelmişdi yurtdisindan birlikte sakaryaya gitmişdik 1 hafta eşim yine yokdu calişdiği için. Doğal olarak bizi özledi. Simdi birdaha ayrı kalmak istemiyor. Bu seferde 2 haftalığına gidecektim. Sizce gitmelimiyim?