kak 2.5 aylık bebeğim var sütüm başlarda inanılmaz iyidi fazla fazla geliyor sağıp dondurucuya atıyordum birden azaldı ve şuan sağdığım sütler bitti resmen sadece mamayla besleniyor 3 haftadır günde sadece birkaç kez meme emiyor çok üzülüyorum bu duruma sağlıksız olursa diye. formül mamayla bebeğini besleyen anneler yazabilir mi sizde durumlar nedir? sütünüzü arttırmak için neler yaptınız?
Dryalp kak benım sütün cok azdı mama verdim tabi anne sütü gibi olamaz ama mecbur veriyoruz iyi şükür 6aylık olacak yavastan ek gıdaya başladık emzırmeye devam edin elbet gelır pes etmeyın
cinar21 kak ben de sezeryan doğum yaptım, bebeğim küvözdeyken mama verilmiş, şimdi ben de mama veriyorum. Yoksa doymuyor, kendimi çok yıprattım, ama mama yiyen de büyüyor yani. Süt için solgarın takviyesini ve humana çayı içiyorum.
kak Seymacr meme reddini bende yaşadım sürekli denedim çok mücadele ettim emsin diye tam bebeğim emmeye başladı sütüm azaldı. çok üzücü gerçekten.
kak Dryalp formül mamayla beslenmeninde bir sürü yan etkisi var internetten okuyunca insanın tüyleri ürperiyor ya bi şey olursa diye endişeliyim çok
kak cinar21 benim bebeğimde kuvözde kaldı 1 hafta. sürekli süt sağıp gönderdim hastaneye. hayır şimdi süt versem de sanki doymuyo mama bağımlısı oldu resmen
Seymacr kak hep denedim hala deniyorum ama maalesef sadece gece uykusunda bir kez verebiliyorum, inanılmaz üzülüyorum
kak Seymacr evet benim bebeğimde gündüz memeyi gördüğünde çığlık çığlığa ağlıyordu gece verebiliyordum başlarda sonra gündüzde emmeye başladı. vazgeçme dene. yeter ki sütün azalmasın o daha kötü en azından sağıp verirsin emmese bile
Dryalp kak evet ama elden birşey gelmiyor mecburen veriyoruz cok memnunum sma optpro kullanıyorum gaz felan yapmadı pek
A_melek kak ben dogurdugumdan beridir burnumdan getirdiler zaten prematüre doğdu stresten ağlamaktan sürekli kesildi sagabildigim kadarını sagdim verdim şükür 1ay ancak beslendi şimdi almıyor ağlayarak ev içinde dolandirarak veriyorum ağzına onun dışında Aptamil comformil kullanıyorum gayette güzel maşallah iyide toparladı… Ama tabikide çok üzülüyorum emziremeyince
kak A_melek benim bebeğimde prematüre. prematüre bebeklerde çok oluyormuş emme sıkıntısı zaten. ama daha çok bu bebeklerin anne sütüne ihtiyacı var işte. bende hipp combiotic kullanıyorum kilo alımı iyi evet ama kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor malesef :( bebekle ilgilenmekten düzgün beslenemiyorum ki nasıl süt olsun :(
AkifAkdi_03062021 Benim bebegim de 3 aylik hep mama ile buyudu bi sorun yasamadi ekstrada sut sagip veriyorum. Lakin 90 cc anne sutu icince yarim saat snra tekrar acikio ama 90 cc mama verdgm de 2 saat acikmio.mama midede gaz yapio doygunlk hissi verio sanirim.saglikla buyusun bebisiniz 😊
kak AkifAkdi_03062021 teşekkür ederim sizinde bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah. günde kaç cc mama, kaç cc anne sütü veriyorsunuz?
Sevgilimmm kak 1.5 yaşında hep mama ile beslendi cok sukur gelişimi de iyi oldu kılolu bir bebek değil ama her gittiğimizde doktor gelişimi normal diyordu
AkifAkdi_03062021 kak gunlul 100 cc ancak cikiyo sutum azaldi iyice … mama ise bir bucuk saat arayla 60 cc .. 3 saat ara varsa 90 cc iciyor
Sevocum kak benimde 3 aydan sonra sütüm kesildi çok şükür sağlığı yerinde. Gelişimi ayına göre hep önde gidiyordu. İlk mama veren siz değilsiniz stres yapmayın bol su bol emzirme olmuyorsada yapacak birşey yok üzülmeyin☺️
kak Sevocum normalde inanılmaz gamsız biriyim ama söz konusu evlat olunca insan okb hastası bile olur bence 🥲
Canselibo Sevocum bakar msnz 3 aylık bebeğim benimde malesef 2 aydır mücadele ediyorum meme reddiyle ama olmadı tam bı ara tuttu gibi tekrar bıraktı sütüm azaldı onunpa uğraşmaktan bişey yiyemedim ki biberon almiyo nasıl alistiricsm
YusufHuzeyfe kak 10aylik oğlum doğduğundan beri mama ile beslendi henüz hiç hastalandı diye doktora götürmedim gayet sağlıklı. Yeğenim hep anne sütü aldi ve hastalık peşini bırakmadı. Diyeceğim o ki elbette anne sütü mucize ama genetik diye bisey var ve siz veya eşiniz cok hastalanmayan biri iseniz cocuga da geçiyor. Lütfen mama veriyorum diye uzulmeyin aksine bebeginizi doyuracak alternatif birsey oldugu için mutlu olun. Burda bebeğini mama ile büyüten birsuru anne var
kak YusufHuzeyfe haklısınız en azından alternatif bir şey var hiç böyle pozitif bakmamıştım olaya. teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🤗