Ozlemoz Herkese selam bebişin kıyafetlerini yıkamıştım onları astım geldik ama herşeyde bi leke çıkmıyorlar ya siz bu durumla nasıl başediyorsunuz ne olur bana da söyleyin herşeyi leke leke kirli gibi gözüküyor 😅
ReisinKizi Ozlemoz çıkartamıyorum. Ya daha yeni kış için Bi pantolon almıştım o kadar para verip, krem renk 😪 giydiği gibi Üzüm suyu damlatmış çıkmıyooor 😔
Sadecezeynep Ozlemoz iç zıbınlarının hepsini beyaz almıştım ben onları Araf’a bi toplu kaynatıyorum ocakta toz deterjan ve çamaşır suyu koyup onlar çıkıyorsa diğer renkler için dediğim gibi yeni leke çıkarıcı aldım bakalım
GiybetReis Ozlemoz önce omo leke çıkarıcıyla suda bekletiyorum iyice durulayıp bebek granül sabunla makinede yıkıyorum😊
enfalinannesi240 Ozlemoz ben çoğu şeyi leke kalmasın diye beyaz tercih ediyorum basıyorum çamaşır suyuna oh mis😁
Sadecezeynep Ozlemoz bende uzun araştırmalar sonucu şu 3X diye bi deterjan var bitkisel ondan sipariş verdim trendyoldan bakalım memnun kalırsam post açarım 😜🙌🏻