Feslegenkokulu Kızlar kzıımın 6 ay aşısı oldugu gün ameliyat oldum ve bian aklımdan cıktı hiç unutmazdım oysaki 5 gün gecti şimdi götürsem olurmu acaba sorun yaparlarmı cok üzgünüm
Gunes_kiz Feslegenkokulu sorun yapmazlar canım. Götürüp yaptirtabilirsin. Bende 2 yaş aşısını unutmuştum ebe arayıp hatırlattı gittim vurdular.
Yenibirsayfa Sorun olmaz diye biliyorum bende gidemedigim durumlarda erteliyorum 1 hafta falan. Sağlık ocagı sizi aramıyo mu neden gelmediniz vs diye? Bu arada cok gecmis olsun
Feslegenkokulu Yenibirsayfa teşekkür ederim bende tam bugün eşime söyledim bu hemşire neden aramadı gelin aşısı gecti falan diye yegenlerimde görüyordum arıyolarfı beni hiç arayan olmadı
Lidya-t Bir yaş aşımız aşı olmadığı için bir ay geç oldu onlar aşı olmayınca erteleyebiliyorlar da bunu mu sorun edecekler bir haftadan bir şey olmaz bizim de geç oldu bazı aşılar
Gunes_kiz Feslegenkokulu aslında aramaları lazım çünkü sen kadar onlar da takibini yapıp sisteme giriş yapıyorlar. Eğer memnun değilsen değiştir. Benim mesela evime uzak sağlık ocağı. Yakın yerde de var ama ben hemsiremden memnun olduğum için yakına almadım.