Merhaba Anneler bugün bana tansiyonlu holter cihazı takıldı yani hem tansiyonumu ölçecek hemde kalp ritimlerimi özelde ücretli taktırdım gündüz her yarım saatte bir gecede bir saatte bir tansiyon ölçecek dedi hemşire akşama kadar ölçtü en son 5-6 saat önce işte. Sonra ölçmedi tansiyon acaba kapandımı bu cihaz anlamadım acile gittim bakmadılar anlamıyomuşlar bir düğme vardı bende basıverdim açılır belki diye ama bişey değişmedi sormamın ve tedirginliğimin sebebi tekrardan takıp ücret almaları çünkü fiyatı tuzluydu. Belki bilenlerniz vardır yazarmısınz