asellinaaa21 kızlar meraba bebeğim 25 gunluk gunduzlerı hep uyuyo ıııkı satte bı uyanıp emıyo tekrar memede uykuya dalıyo hıc gozlerı acık uyanık kalmıyo nırmalmı acaba cok uyuyo bu cocuk dıyolr pskoolojımm bozuuuluyo resmn
BirAlparslanAnnesi asellinaaa21 napacaktı ya de öyle diyenlere ne hemen psikolojini bozuyorsun arkadasım.sarılık durumu yoksa gayet normal yani daha el kadar bebe ya kendini hala anasının rahminde zannediyor minişcik
Lidya-t Asıl uyumayan bebek anormal tabiki uyuyacak. Benimkinin uyanık kalma süresi 3 saat falandı ne güzel uyuyor işte
Ozbek42 Bu günlerini ararsın bsk ilerde 😁 normal tabiki annesi ne yapacakto bebiş..sarılığı yoksa gazı da yoksa miss daha senin karnında sanıypr kendini
Crocusd Çok normal benim 2 aylıkken bile çok fazla uyuyordu. Şuan 5 aylık akşam 8 den sabah 8 e zaten aralıksız uyuyor. Gece boyunca 2 defa 10 dk emmesi hariç. Gündüz de 1 defa 3 saat, 3 defa 1 er saat uyuyor.
asellinaaa21 sarılığımız vardı kızlar geçtı şukur acıktıkca kendı uyanıyo emıyo tekrar uyuyo gazıkız gunduz cok yok ama gce 5 ten sonrda hıc uyutmuyo kıvranmaktan benı rahtsz eden hanı boyle 1 aylık fln olunca guğulanıp guluşuyolar fln dıyolar bu daha gozunu acmyo😂😂😂
Bebegimm1 asellinaaa21 uslu olur insallah benm bebegimde cok uyurdu doktor normal demisti hatta eşim neden doktora sordun nazar degicek demisti 😂 eger karnı toksa alti teniz gazıda yoksa bırak uyusun yeni dogan bebekler surekli uyur çoook normal yani 😂9aylk olucak masallah diyim hala uykucudur 😁
Acelyaerva Benim kızımda 28 günlük 1 saat uyuyo 3 saat uyanık kaliyo uyuturkende ne zorluklarla uyutuyorum valla en az bı saatimi uyutmak ile geçiriyorum ama nafile.. sarılığı gazı yoksa uyusun en güzeli.
Sunaciftci_01 asellinaaa21 ah bu cahil insanlarr ufacık bebek ya benm bebeğimde daha hastaneden geldik kucaktan kucağa gezdirdiler kundaklıyordum açıp sıcak sıcak diyip el kadar bebeği zıbınla rüzgara bıraktılar ne yapsam dinletemedim gazı başladı 10 gündür de sürekli hastane ev hastane ev enfeksiyon kaptı kansızlık çıktı sütünü içip uyuyan bebeğim süt içmez oldu uyumaz oldu ağlaya ağlaya halsiz kalıp uyuyor oda 5 dk sonra hemen geri kalkıyor bırak uyusun yavrun canm kimseyi dinleme uyusun uyumasa nasıl büyücek el kadar bebek uyuyor olması normal zaten uyumaması değil ki ne istiyorlar ufacık bebeklerden anlamıyorum güya herşeyi biliyorlar ama hiçbirşey bilmiyorlar