Arkadaşlar selamlar
Yeni bir anne olarak sorum çok absürt veya saçma veya cahilce gelirse kusurumu mazur görün 🥲 Acemi bir anne olarak sormak istiyorum. Bebeğim 3 ayı yeni bitirdi 6 kilo civarında ben şuan sleepy natural 3 numara kullanıyorum ve sleppy bio natural 3 kullanıyorum. Bio naturalin kalıbı bi tık daha bol ve daha pamuksu ama ikisinden de çok memnunum. Şöyle ki normalde muhtemelen 3 aylık bebek için 3 numara bez büyüktür ama sleepy markasının genel olarak yan lastiklerinin sıkı olduğunu gözlemledim bu sebeple biraz iz yaptığında hemen 2 numaraya ardından 3 numaraya geçtim. Sızdırma sorunu da yaşamadım sadece bez bi tık kaba duruyor ama olsun rahatlığından önemli değil sonuçta bebeğimin. Her neyse çok uzattım size şunu sormak istiyorum. Sonraki ay için bez stoğu yapacağım indirimde ama aklım karıştı 3+ beden de var 4te. İkisinin farkı nedir hangisini almalıyım 😅🥲 Tecrübeli anneler beni bir aydınlatsıın bir zahmet 🌸