Birmelekanneesi bizimki de 5 buçuk aylık olmuş ne ara oldu, ne ara böyle büyüdü anlamıyorum. Daha biraz önce düşündüm o eski günleri. Kaynanamla ne yapacağımızı şaşardık ağladığında. Bebek gaz sancısından durmadıkça oturur bende ağlardım kaynanam dayanamaz o da bana yardım etmeye çalışırdı elinden bisey gelmezdi. Simdi düşündüm de sağolsun çok iyi de kaynanam varmış ben balkona çıkardım yazık kadın bi taraftan yemek yapardı ben balkondan içeriye çocuğa bakardım o da sesini dinlerdi. O günler hiç bitmeyecek gibi geliyordu. Ölüm gibi bir şeydi. Ama simdi kocaman oldu ne dersem anlıyor sanki büyümüş de küçülmüş gibi. Bende şaşırıyorum her hareketine karşımda bir mucize duruyor. Şükürler olsun herseyine