elifnurmedine İçini ferah tur kardeşim. Ben hemşireyim kadın doğum alanında çalışmadım fakat dikişlerin güzel kaynadıysa sıkıntı olmaz. Allah vücudumuzu öyle güzel yaratmış ki kendi kendini onarıyor hele bir de karnında bir melek var rahmin onun için en iyi ortamı hazırlıyor. Sezeryandan sonra normal doğum yapan bir sürü insan var onlara birşey olmuyorsa sende de olmaz öyle düşün.