Sezinnur Sunta mi arkadaslar, çok uyguna çok güzel ürünler var. Ama yaşadığım şehirde yok..alan var mı? Memnun musunuz?
BirAlparslanAnnesi Sezinnur açıklamalarına mutlaka bakın bende son anda o hatadan döndüm asla ürününün arkasında durmayan bir firmaymış çok araştırmıştım mobilyaları falan hep döküntü diyorlar
Vanilya Sezinnur Ben almıştım gayet de güzeldi. Zaten suntalam kalitesine göre değişiyor. Bellona da aldım aşama sordum suntalam mı evet şimdi hepsi suntalam dedi zaten. Eskiden de o has malzeme dedi
Gulumse1 Sezinnur yıllar önce bir sehpa almıştım çok güzel çıktı canım sunta drgildi çok kaliteli çıktı. Annem hala kullanıyor 100 liraya almıştım. Şimdi nasıl bilmiyorum.
Nilguny Sezinnur çoğu şehirde yok zaten istanbulda da bir kaç tane showroomu var oralarda da sadece pahalı ve sağlam şeyler internet de bulunanlar evet sunta şikayet var dan gelen şikayetlere bakabilirsiniz çok mağdur olanda var ama bilemedim hiç alıp kullanmadım bir ürününü.
bburcu Koltuklarından çok memnun değilim hemen çöktü. Yemek masası takımımdan memnunum ama çok hantal oda. İnternetten bakarak almıştım gözümle görsem almazdım
Masaltos Küçük bişeydi aldığım çiçeklik.Ama bildiğin ağacı kesip yapıştırıp yollamışlar.fotoyla Alakası yok.ne bi zımpara yapılmış ne cila.Hepsini kendim yaptım😊bide yorumlara da şikayetimi yazdım.
Balsevgi Sezinnur ablam oğluna yatak almıştı fiyat=performans kötü değil ama mobilya gelene kadar canını çıkardılar ha bugün gelecek ha yarın derken kaç ay bekledi hatırlamıyorum o yüzden iyi düşünün
mustafayamaninannesi Sezinnur yatak odam masam tv ünitem sehpam sandalyelerim vivense memnundum ama oğlumun dolabı bi içime sinmedi kurarken bi dengesizlik yapmışlar en son aldığım pek memnun değilim dolaptan
AysennHED Sezinnur Biz yeni evimiz için oturma grubu aldık oldukca uygun fiyata gayet güzel sade ve şık sadece 3 lü koltuk arızalı geldi biz bunu 1 ay sonra farkettık ve iletişime geçtik hemen dünüş yaptılar ve 20 gün içersinde sıfır getirip kurdular memnunum yani🙂