Bebeğim 18 günlük. Pek bi sancı şikayetimiz yoktu. Her şey normaldi, doktor probiyotik damla olarak yazdı. Gaz sancısına iyi gelir dedi, 2 gündür kullanıyoruz. Ama damlayı damlattıktan bi süre sonra çok sancısı oluyo. Ağlamaktan nefesi kesiliyo sanki, aklıma takıldı, normalde bi sorun yoktu. Damldan sonra oldu ne olduysa. Sizce tesadüf mü. Damlanın böyle bi sancı yapma ihtimali var mı. Yarın damlatmicam. Denicem neden olduğunu. Ama sizlerde de böyle bi sorun oldu mu çok merak ettim