aysegulkey Kızlarrr yardımmm😏 bebeğim 4 buçuk aylık emzik vermek istemedim ama çok aşırı derece de baş parmağını emiyor ne yaparsam unutturabilirimm ablamda 15 yaşına kadar emmiş korkuyorum emziğe alıştırmak istiyorum onuda tutmuyor artık
Zehra-123 aysegulkey anne sütü mü veriyorsunuz. Emzik kullanjmı 1 yaşa kadar normal diyorlar. Kullanın
Zehra-123 aysegulkey benim bebeğim de 2 ay 8 günlük elı hep ağzında. Bende korkuyorum diş çıkaracak diye
Minikkurabiye aysegulkey benim oğlumda öyle see parmağını emiyor sürekli 🤦♀️ sanırım dişleri kaşınıyor uyku arasında dahi emiyor
JaneEyre aysegulkey bizimkinin elise surekli agzinda parmaklarini emiyor va 4 ayligiz dis cikariyoruz.. hic emzige alistirmadim .uyku gecislerinde denedim bi iki sefer .dustugunde agliyordu surekli
Sila91 aysegulkey aynı dertten bende muzdaribim.girtlagina kadar sokuyor basparmanigini öyle uyuyor. Emzik verdim tükürdü kaç defa. Parmağı çok tatlı geliyor herhalde,emerken cuk cuk ses çıkıyor 😊
Ozbek42 aysegulkey ben bu yüzden 3.5 aylıkken emziğe başladım.. biri orgabı hep onunla diğerini bıraktırabilirim diye.. ısrar edin emziğe bence kimisi normal olarak karsılıyor parmak emmeyi ama zamanında müdaheleolmazsa hastalıga gidebiliyor malesef. Avent kullandım emzik ilk vermemde tuttu
sheesyelllow aysegulkey beş buçuk aylık o parmak şap şap hep ağızda ama normal ellerini kesfediyorlarmis