Zelissssss merhaba. Aslinda her soylediginizi anlamasi bu aylarca imkansiz ya da cok ustun bir sey degil. Benim oglumda cok kuxuk aylardan her komutu anlamaya uygulamaya baslamisti. Ama dil gelisimi olarak soylediklerimi tekrar etmesi 20. Aylarda oldu. Ama tekrar wttigi bu kelimeler i bilicnli anlamini bilerek soyluyordu. 14. Ayda bildigi icin degilde genelde taklit etmek icin tekrar ediyorlar. Tuvalet egitimine gelince, cisini soylemesi bezini tutmasi egitim icin yeterli etkenler degil. Fiziksel olarak da gelisim gostermesi yani idrarini kakasini tutabilmesini saglayacak kaslarininda tamamlanmasi lazim. Buda 2 yasa tekabul ediyor. O yuzden uzmanlar hep iki yasi bekleyin diyorlar. Simdi baslarsaniz altina kacirma, tuvalete gidene kadar yetistirememe gibi sorunlae yasama ihtimaliniz yuksek