Merhaba hanımlar 5 ay 7 günlüğüz. Molfix kullanıyoruz çok memnunum. Sorum şu yeşil paket ile mavi paket arasında bir fark var mı sadece ambalaj değişikliği mi? 4 no kullanıyorum bantlı almış eşim,şimdi külot bez alacağım daha önceden kullandım çok rahat olduğu için bu sefer külot bez alalım dedim mavi ambalajda 4 no külot bez yok. Nette göremedim ayrıntılı tekrar bakacağım. Acaba bir fark var mı diye sorayım bi dedim.