Arkdaşlar 3,5 yaşında oğlum dün çok ateşlendi. Üç gün önce üst katımızdaki çocuklarla oynamıştı çocuklr 2 gündür hastale el ayak hastalığı olmuşlar bizimki de bugün belirti vermeye başladı acile götürdük ilaç krem antibiyotik yazdı doktor çok çabuk bulaşan bir hastalık 2 aylık bebeğim de var uzak tutuyorum oğlumu bebekten ama çok korkuyorum bebeklere bulaşır mı hastalık acaba bir de vücudunda şuan bişey yok kolunda iki tane sivilce gibi iz var artmaması için denediğiniz bişey var mı ilaçlrı kullanacağız ama büyük ihtimalle artar dedi doktor