Minnakanneeee ben kullanıyorum doğumdan beri. Memnunum bence arttırıyor. Kilo falan yapmadı bende. Kullandığım diğer şeyleri de yazayım
Bestlak damla
Pregnacare Breastfeeding multivitamin (iMom Latte de olabilir)
Mesh marka emziren anne çayı (Humanalarda şeker ilavesi var o yüzden içmiyorum, oralet gibi bişey pek hoşuma gitmiyor bu bildiğimiz bitki çayı)