Kızlar 13aylık kızım bı kac gundur asırı yıyor. Zayıf yapısı var ,mınnak bır bebek ,amma hele bugum bır turlu doyduramadım)hep agzında bırseyler)benı emıyor, sankı gunlerdır ac gıbı mıdesıne Zarar verıcek dıye ,korkuyorum sımdıde ,eskıden yemezdı sımdı obur gıbı habıre bısey yeme pesınde