Jument Mutluuuumandalina diyet döneminde kullanmıştım.. oğlum egzama olmuştu sadece sebze ile beslenmiştim 35 gün, o zaman doktor yazmıştı birde bestlak süt artırıcı damla kullanmıştım..
Jument Mutluuuumandalina yani süt için değil de bir çok besini tüketemeyeceğim için kullanmıştım ben.. süt için bestlak damla kullandım..
Mutluuuumandalina Jument bestlakı önceden kullanmıştım bende acaba yine ona mı devam etsem kararsız kaldı fiyatıda yüksek çünkü faydası olacaksa almak istiyorum lacmixi