Merhaba hanımlar
Korona oldum ve bir haftadır tat ve koku kaybı yaşıyorum. Burnuma parfüm sıkıyorum, soğanı elma gibi yiyorum ama yok geri gelmiyor. Daha ne kadar sürecek bu durum. Hayattan zevk almaz oldum. Bu durumu yaşayanlar ne zaman düzeldi, ne zaman düzelicem ben 🤦♂️🤦♂️🤦♂️